.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدیه‌ ویژه‌ پرسپولیس به انصاری‌فرد+عکس

شمال نیوز به نقل از گل، کریم انصاری‌فرد به عنوان بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس یک دستگاه خودروی B.M.W مدل X6 از این باشگاه دریافت کرد.

مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود. او از استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با سرخپوشان تهران به توافق رسید.


 رقم دقیق قرارداد کریم با پرسپولیسی‌ها هنوز فاش نشده اما این اتومبیل گرانقیمت بخشی از توافق مالی او با باشگاه جدیدش خواهد بود. البته توقع نداشته باشید که مسئولان پرسپولیس این خبر را تایید کنند. آن‌ها هنوز پرسپولیسی شدن این مهاجم را هم رسما تایید نکرده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر 27 خرداد 1391
بیچاره ما کارمندان وکارگران،که با سختی وزجرکشیدن تحصیلات عالی را طی کرده ایم وهنوزمستاجریم ،درخواب هم چنین امکاناتی را نمی بینیم،حتی نخبگان ماهم همچنین.البته نمگوییم چرا به اینها،این امکانات را میدهید،بلکه به کارمندان وکارگران نیزهمانندآنان سطح درآمدیشان را افزایش دهید،تابچه های ما الان نگویند،که ورزش(ازهرنوعش)وپول بهترازعلم است،واین برای آینده مملکت خوب نمیاشد.
نا شناس 27 خرداد 1391
خدا لعنت كند به اينهايي كه پول بيت المال را به فوتباليستهاي ليگ برتر خصوصا پرسپوليس و استقلال مي دهند
ایرانی 27 خرداد 1391
پول بیت المال رو داریم به کسایی می دیم و جاهایی خرج می کنیم که نه فرهنگ سازند و نه صنعت ساز . جای که فرمانده سابق راهنمایی رانندگی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بگه « کاری با ما کردند که در این فوتبال دورغ بگوییم» معنیش جز این نیست که فوتبال دولتی اهداف جزء هارو تامین می کنه نه کل هارو !! سالانه دهها میلیارد تومن خرج باشگاهای دولتی بدون فایده می کنند اما در گوشه و کنار این سرزمین برخی خانواده شهدا،جانبازان ، رزمندگان و مردمی که با سیلی صورتشونو سرخ نگه می دارند بدون هیچ چشم داشتی به زندگی شرافتمندانشون ادامه می دن !!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.531 seconds.